theمرحله دیالیز چیست و چگونه از آن اجتناب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

theمرحله دیالیز چیست و چگونه از آن اجتناب

مرحله دیالیز و چگونگی اجتناب از آن چیست؟ به طور کلی، دیالیز به درمان مرحله بیماری کلیوی، که به عنوان شناخته شده ی ارومیه نامیده می شود. اما ممکن است زودتر یا دیرتر از این مرحله با توجه به لزوم استفاده شود. سپس، اجازه دهید ما بعضی از جزئیات راجع به مراحل دیالیز و راه اجتناب از آن را مشاهده کنید.

همانطور که در بالا، به طور کلی اشاره شد، پس از مردم به پایان مرحله بیماری کلیوی قرار می گیرند (creastinine سطح بالا به 8.0) آنها نیاز به دیالیز، اما افراد مختلف دارای شرایط متفاوت است. بنابراین، هنگامی که تصمیم گیری، ما باید تمام عوامل را در آن در نظر بگیرند. برای افراد با سطح کراتینین کمتر (کم تر از 8.0) اما علائم جدی، آنها ممکن است نیاز به دیالیز قبل از آن، پس از آن او / او ممکن است یک زندگی بهتر داشته باشد. با این حال، برای مردم با سطح کراتینین بالاتر (بالا که 8.0) اما بدون علائم واضح، ممکن است که بار مصرف دیالیز به تعویق بیندازند. اگر شما میخواهید بدانید که چه زمانی باید دیالیز شما را، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com همه اطلاعاتی که ما تامین آزاد است.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

Theقبل از آن شما می توانید بیماری خود را کنترل کنید، بیشتر از نرخ شما می توانید برای جلوگیری از دیالیز. در یک کلام، نکته کلیدی برای جلوگیری از دیالیز است برای دریافت درمان مناسب به موقع.

طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین درمان بیماری کلیه است، می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با ما به طور مستقیم دکتر آنلاین چت.

آیا پاسخ در مورد آنچه به مرحله دیالیز و چگونگی اجتناب از آن است کردم؟ اگر نیست و یا شما سوالی دیگر، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: دیالیز، درمان بیماری های کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: